Įdomūs pasiūlymai

MAN 18.460 XXL cab
21 500 EUR
830245 km, 4x2, Dyzelis
Lietuva, Kaunas

MAN TGX 18.460 XXL / Motor Defect -> Not Running / Retarder / 526 dkm / 2 Tanks
9 950 EUR
2018, 526029 km, 4x2, Dyzelis, 2-ašių
Nyderlanduose, Tilburg

DAF XG480
69 900 EUR
2022, 376000 km, 4x2, Dyzelis, 2-ašių
Portugalija

DAF XG 530 FT
38 000 EUR
2023, 133847 km, 4x2, Dyzelis
Prancūzija, Amiens

MAN TGX 18.470 4x2 BL SA
56 499,19 EUR
2021, 374838 km, 4x2, Dyzelis, 2-ašių
Slovakija

MAN TGX 18.470 4x2 LL SA
48 298,13 EUR
2021, 429323 km, 4x2, Dyzelis, 2-ašių
Čekija

MAN TGX 18.580 2X TANK, LEATHER SEATS, RETARDER, FULL AIR!
24 750 EUR
2019, 1048075 km, 4x2, Dyzelis, 2-ašių
Nyderlanduose, Est

MAN TGS 18.400 ADR EX III RETARDÉR PTO
55 177 EUR
2021, 311711 km, 4x2, Dyzelis, 2-ašių
Čekija
Vilkikas (sunkvežimis-vilkikas) - sunkvežimis sunkiasvorių ir didelių gabaritų krovinį transportavimгш ant puspriekabų. Vilkikas su puspriekabe yra pavadinamas autotraukinių. Vilkikas yra transporto priemonė, sudaryta iš šių struktūrinių elementų, kurie apibrėžia jo funkcijas ir taikymo sritį:
Kabina. Kabinos gali buti pagaminti su gaubtų ir su kabina virš variklio. Kabinos su gaubtų daugiausia pirkami JAV, Australijoje, kur nėra apribojimas autotraukinių ilgiui. Europoje gaminami ir naudojami kabinos virš variklio arba nuožulnios kabinos. Kabinosia su gaubtų variklis yra priekyje, po gaubtų, tai palengvina jo remonta. Nuožulniosią kabinosia variklis yra padetas po kabina, ant priekinės ašies. Kabinu konstrukcijiu skirtumas taip pat lemia svorio paskirstymą krypti ir svorio centrą, nustato viso ir autotraukinio stabiluma ir valdyma.
Priklausomai nuo vilkiko paskirties ir klasės, kabina gali būti įvairių dydžių ir komplektavimų. Dažnai, jie skirstomi į trumpes, dienos (su miegamąja vieta), miego ir specialios. Miegamoji nuožulni kabina turi ilgi daugiausia iki 2,3 metrų (dažniausia SCANIA - 2,26 m), bet ilgis siekia iki 3,42 m (Long Cre kabina). Tai leidžia irengti kabinoja su miegamąja vieta ir papildoma įranga. Pagal ilgį jie gali buti nuo 1,5 m iki 2,3 m. Dienos kabinos – šiek tiek trumpesni ir mažesni, ne turi papildomų funkcijių ir patogumų, jių matmenys - 1,9X1,5 metrų. Salono plotis paprastai yra tik 2,43 metrų. Ilgis yra visada didesnis už aukštį per 10-15 sm (Scania). Tačiau dauguma didelių kabinų gali tureti kubo formą su matmenimis 2,3X2,3X2,3 m.
Variklis - tai, galima sakyti, svarbiausia funkcinė vilkiko dalys. Nuo variklio galios priklauso jio bendroi masė, talpą, degalų išlaidos. Sunkvežimiai-vilkikai įrengti dyzeloi varikliais. Šiuolaikinės kuro įpurškimo technologijos, aušinimo sistemos ir išmetamųjų dujų sistema padidina galią ir mažina degalų išlaidos palyginus su pirmtakais. Be to, griežtesnes aplinkos apsaugos teisės reikalauja būtinaį įrengti variklius su išmetimo neutralizavimų sistemą. Sunkvežimiu-vilkikų variklių talpa svyruojasi apie 9-16 litrų, galia yra apie 230-750 AG (sunkvežimiai Volvo, Scania). Jie sukuria sukimo momentą iki 3550 N/m per 1000 ap/min. Šios varikliu galimybės leidžia padidinti bendrą masė iki 100 tonų arba daugiau (su ratų reduktoriais iki 180 tonų). Tai padidina vilkikų funkcijas ir galymibes per judėjima į pakalnę, sunkių krovinių transportavimą, bekelija vairavimo.
Transmisija perduoda variklio galią į ratus ir apskritai nustato viso vilkiko efektyngumą. Transmisija sudaro pavaru perjungimo deže, varančiosios ašys, PTO. Pavaru dezes skirstomi į mechanines, mechanines su dviguba transmisija ir visiškai automatines. Mechanineją pavaru dezeją išlieka klasikinė mechanika. Tačiau su automatine sankaba ir programinė įrangą jie sudaro automatizuota pavarų dėžė, kuriosią gali ne būti sankabos pedalo. Dubliuoti transmisijos turi glaudžiai irengtus perdavimo momentus, o tai padidina pavaru skaičių iki 12-14 ir padidina vilkiko manevringuma. Daugelis PPD įrengti su stabdžiais, kuris sukuria stabdymo jėgą jau per veleną ar PPC. Tai daro stabdyma sklandžiu ir greitesniu.
Ašys ir reduktoriai yra atsakingi už krovinio ir apkrovos paskirstyma. Ašys gali būti įrengti paprastais mechaninieis reduktoriais ar papildyti ratų reduktoriais, kurie padidina bendrą masę. Pavyzdžiui, vienos ašies vilkiko ir apie 250 AG yra įrengti paprastų reduktorių. Su galia iki 750 AG ir bendra mase didesnie kaip 150 tonų reikalingas ratų reduktoris.
Balnas. Tai mechaninis sukabinimo prietaisas irengtas virš nuo vilkiko ašies ir teikia prikabinimą pre puspriekabos. Balnas yra apvali metalinę plokštelę su skylę nuo 50,8 iki 88,9 mm dydžio puspriekabos prikabinimui. Šis prietaisas taip pat turi teikti manevringumą visam autotraukiniui kelyje.
Pagrindiniai vilkikų gamintojai yra:
- Daimler AG su prekių ženklais Mercedes-Benz, Freightliner Trucks, Sterling Trucks, Unimog, Western Star, Fuso, BharatBenz
- Volvo Group su prekių ženklais Volvo, Mack, Renault, UD Nissan Diesel
- PACCAR su prekių ženklais DAF Trucks, Kenworth, Peterbilt, Leyland Trucks
- Volkswagen Group su prekių ženklais Scania, MAN
- Dongfeng Motor
- Тata Group su prekių ženklais Tata Motors, Daewoo Commercial Vehicle
- Hyundai Kia
- Toyota Group su prekių ženklais Hino Motors, Isuzu
- Iveco Group su prekių ženklais Magirus, Astra, Seddon Atkinson, Yuejin
Geriausi pardavėjai